سنگاپور پایتخت کشوری به همین نام  و در زبان مالایی به مفهوم شهر شیر است. سنگاپور کوچکترین کشور منطقه جنوب شرق اسیا محسوب شده و درجنوب شبه جزیره مالایا قرار دارد.

سنگاپور آب و هوایی با کیفیت جنگل های بارانی استوایی دارد و فصول مختلف در آن چندان تفاوتی با هم ندارند. بطور کلی رطوبت هوا در این شهر همواره بالا و میزان بارندگی نیز قابل توجه است. این کیفیت آب و هوایی،  سنگاپور را تبدیل به یک سونای بزرگ کرده  است. آذر تا دی بارانی‌ترین ماه‌های سال هستند.

برای گردش در شهر انواع وسایل نقلیه فراهم است. پیشنهاد می کنیم از خدمات اتوبوس های عمومی شهر استفاده کنید زیرا بسیار مرتب و پیشرفته هستند. گردش در شهر را حتما با خرید آغاز کنید. مراکز خرید بسیار پیشرفته و متنوع سنگاپور قطعا رضایت شما را جلب خواهند کرد.

یکی از دلایل مهم جذب گردشگران، سواحل زیبای سنگاپور با امکانات رفاهی بسیار مناسب آن است. سواحل تمیز و با کیفیت این شهر اوقات خوشی را برای طرفداران آب و آفتاب فراهم کرده است.

برنامه تفریح خود را با حضور در اسکای پارک که از جاذبه های فوق العاده دیدنی سنگاپور محسوب می شود، ادامه دهید. جاده ارچارد، ارکید سنگاپور، چزخ و فلک فلاسنتوزا که بزرگترین چرخ و فلک چهان است،سنتوزا و دنیای زیر آب، باغ های گیاه شناسی،هند کوچک(محله هندی ها)،معبد بودا در محله چینی هاو باغ وحش سنگاپور را در برنامه زمانبندی گردش خود قرار دهید.
در سنگاپور، انواع هتل های مجلل و مجهز به تکنولوژی های روز آماده پذیرایی از گردشگران هستند.