آدرنالین خود را در دبی بالا ببرید

دوبی همیشه جالب و جذاب است. از جزیره بزرگ و زیبای نخل که حتی از فضا هم قابل مشاهده است، تا برج خلیفه که بلندترین ساختمان دنیاست. چه به قصد گذراندن تعطیلات به دوبی سفر کنید و یا مدت کوتاهی را در اینجا بگذرانید، چیزهای زیادی برای سرگرمی در طول مدت اقامت شما در اینجا وجود دارد.با هر بودجه ای که داشته باشید کارهای زیادی هست که برای سرگرمی می توانید انجام دهید.

آب بازی در پارک های آبی

یکی از بهترین کارهای برای خنک شدن رفتن به یکی از پارک های آبی دوبی است. در پارک های آبی آکوا ادونچر، وایلد وادی و دریم لند می توانید از امکانات مختلف از جمله سرسره، سواری و وسایل دیگر استفاده کنید. فرقی نمی کند پیر باشید یا جوان، استخرها، رودخانه های مواج و سرسره ها تمام روز سرگرم تان می کند. پارک آکوا ادونچر یکی از بهترین گزینه های برای تفریح بچه ها و جوان ها و افراد مسن (بخش ویژه ای هم برای نوزادان و کودکان در نظر گرفته شده) است. در این پارک یک سرسره عمودی ۲۷.۵ متری هم برای سنجش اعصاب شما طراحی کرده اند!

پارک وایلد وادی بسیار کوچکتر است و برای افرادی مناسب است که می خواهند یک نصفه روز را بگذرانند. برای افرادی هم که بچه کوچک همراه دارند پارک دریم لند انتخاب خوبی است. این پارک در خارج از شهر است و محیطی آرام تر دارد و سرسره هایش کوچکتر هستند.

 بانجی

گراویتی زون دارای بانجی جامپینگ با پشت زمینه شهر است. با پریدن از یک برج به تنهایی یا با همراه تان، بر ترس خود غلبه کنید. تجربه های هیجان انگیز گاهی جالب و گاهی ترسناک اند و تعطیلات بهترین زمان برای تجربه کارهای جدید است.

 اسکای دایو

چه جایی بهتر از دوبی برای پریدن از هواپیما با چتر ؟ می توانید با چتر از یک هواپیمای Skydive Dubai  بپرید و از منظره زیبای جزیره نخل جمیره و دوبی مارینا لذت ببرید. بعضی تجربه ها تعطیلات را لذت بخش و به یاد ماندنی می کنند و این یکی از آن هاست.

 اسکی کردن

اسکی کردن آن هم در اسکی دوبی و فرار از گرمای خورشید تجربه جالبی است. این پارک اسکی داخلی، بزرگ ترین پارک اسکی دنیاست که امکان اسکی، اسنوبورد و سورتمه سواری در آن فراهم شده است. قبل برگشتن زیر آفتاب سوزان می توانید برف بازی کنید، اسکی بازی یاد بگیرید و هات چاکلت بخورید.

 لذت بردن از صحرا

یکی دیگر از کارهایی که باید در سفر به دوبی انجام دهید، سافاری در صحرا است. اگر وقت ندارید می توانید از سافاری های نیم روزه و در صورت داشتن زمان کافی، از سافاری هایی که تا نیمه شب ادامه دارد، لذت ببرید. در اینجا می توانید با ماشین های شاسی بلند بر روی تپه های شنی بالاو پایین بروید، شتر سواری کنید، شن اسکی کنید، عکس بگیرید و از نمایش سنتی که اجرا می شود و خوردن غذاهای کبابی در زیر آسمان پر ستاره، لذت ببرید. می توانید در محیطی دور از شلوغی های زندگی مدرن، از خواب بیدار شوید و طلوع خورشید را از روی تپه های شنی تماشا کنید. اینجا وای فای و پریز برق وجود ندارد، پس موبایل تان را در هتل بگذارید و از محیط لذت ببرید.

 سفر مجدد به دوبی

هر چقدر هم که تعطیلاتی طولانی در دوبی گذرانده باشید، هنوزم کارهای زیادی برای انجام دادن در دوبی وجود دارد. تا می توانید خوش بگذرانید و مطمئنم برای سفر مجدد هم برنامه ریزی خواهید کرد.