اپلیکیشن های مسیریابی

بسیاری از ما در پیدا کردن مسیرهایی که روزانه قرار است به آن برویم، دچار مشکل می شویم و زمانی که قرار باشد به یک شهر و یا کشور دیگر سفر کنیم، این موضوع به احتمال زیاد ترسناک تر هم می شود. پس تکنولوژی به چه دردی می خورد؟ تکنولوژی اینجاست تا کمکتان کند که به هر کجای که می خواهید بروید آن هم بدون اینکه گم شوید، حالا چه بخواهید به یک رودخانه بروید و چه به خانه ی مادر بزرگتان! در اینجا  به شما اپلیکیشن های مسیریابی را معرفی خواهیم کرد که به کمک آن ها می توانید به راحتی راهتان را پیدا کنید.

ویز (Waze)

ویز در واقع نوعی اپلیکیشن ترافیک یاب است که تمام تصادفات، ترافیک های بالا و هر مانعی که ممکن است در مسیر رانندگی شما اختلال به وجود بیاورد و باعث کند شدن حرکتتان شود را به شما نشان می دهد.

آی بوتینگ (i-Boating)

آی بوتینگ یکی از اپلیکیشن های مسیریابی معروف است که چارت های دریایی و نقشه های ماهی گیری را برای سفر دریایی بعدی تان نشان می دهند. این اپلیکیشن با نقشه های پر از جزییاتی که دارد، توانسته از امتیاز ۵ ستاره، ۴٫۵ ستاره را توسط کاربران دریافت کند. هزینه ی این پلیکیشن ۲۰ دلار است و فقط در ایالات متحده ی آمریکا و اروپا کاربرد دارد.

برنامه آل تریلز (All Trails)

برنامه ی آل تریلز از آن دست برنامه هایی است که به کاربران اجازه می دهد تا به صورت بلا درنگ با برنامه تعامل داشته باشند و همزمان بتوانند عکس هایشان را با دوست هایشان به اشتراک بگذارند. بیشتر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند، دوچرخه سواران و افرادی هستند که راهپیمایی می کنند اما به طور کلی این برنامه چندان درست نیست و گاهی نقاطی که نشان می دهد نقاط نادرستی است.

برنامه اسکوت (Scout)

اسکوت از آن دست اپلیکیشن های مسیریابی است که شما را از شر سردرگمی ها رها می کند. به کمک این اپلیکیشن می توانید بصورت اتوماتیک زمان رسیدنتان به مقصد را به هر کسی که می خواهید بصورت هشدار و نوتیفیکیشن بفرستید و مدام هم آن را آپدیت کنید و تغییر دهید.

برنامه ساید کیکس (Sidekix)

شاید به کمک ساید کیکس نتوانید در سریع ترین زمان ممکن به خانه تان برسید اما بهترین چیزها را در مسیرتان به شما نمایش می دهد. برای مثال در مسیری که انتخاب می کنید، تمام کافی شاپ ها و هر سرگرمی ای که در مسیر وجود دارد را به شما نشان می دهد.

برنامه کول کازین (Cool Cousin)

برنامه ی کول کازین هم اپی مشابه ساید کیکس است که در واقع یک راهنمای داخلی به مراکز مختلف شهر است، هر شهری که باشید هم فرقی ندارد، شهرهایی مثل نیویورک، لندن و پاریس. همان طور که اسم این اپ نشان می دهد، این برنامه درست شبیه یک پسر عموی مهربان، بهترین رستوران هندی در لندن را نشان می دهد و یا می گوید که در شهر ریو دوژانیرو در چه جاهایی می توانید شادی کنید.