دبی مانند پاریس و یا هنگ کنگ نیست که جاذبه های گردشگری و سنتی بسیار برای دیدن داشته باشد. پس چند روز برای سفر به دبی کافیست. علاقه مندی های دبی عبارت اند از:
۱. برج خلیفه:
بلندترین ساختمان جهان است، طوری که با قرار گرفتن در بالای آن تمام شهر و صحرا را خواهید دید. دارای منظره ای زیبا که این زیبایی و جذابیت در شب با روشن شدن چراغ ها چندین برابر خواهد شد.


۲. مرکز خرید دبی:
یکی از مراکز مورد علاقه ی مسافران که دارای آکواریوم زیبا ،اسکیت روی یخ،سالن نمایش فیلم ، کتاب فروشی ، کافه و بوتیک است. به راحتی می توانید چندین ساعت را در این مرکز خرید بدون خستگی بگذرانید.


۳. مسجد جمیرا:
مسجدی زیبا که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح به روی بازدیدکنندگان باز است.می توانید با تور به این مسجد بروید و صبحانه را نیز در آنجا میل کنید.این مسجد برای خود شهری است و اگر به داستان اسلام و گسترش آن علاقه دارید، بازدید از این مسجد می تواند بسیار جالب باشد.


۴. بازار جمیرا:
ساختمانی مدرن با طراحی متفاوت ، که دارای رستورانهای باور نکردنی ،کافه ها و مغازه هاست.همچنین این بازار دارای یک حیاط زیبا و برکه در داخل است.


۵. موزه دبی:
یک موزه ی کوچک در شهر قدیمی دبی که می توانید اطلاعات بسیاری از تاریخ و فرهنگ دبی و بیابان نشینی بدست آورید.


۶. بازدید از کویر:
شاید  جذاب به نظر نرسد اما توصیه ی مردمان محلی و تمامی مسافران این است که بازدید از کویر را از دست ندهید.تصور بازدید از صحرا و حتی گذراندن یک شب در آن می تواند بسیار جذاب به نظر برسد.