دنیای پر هیجان دیزنی لند در شانگهای

اقامتگاه و پارک تفریحی دیزنی لند شانگهای به‌زودی افتتاح خواهد شد. بدون شک دیدن این پارک و تفرجگاه جدید، هیجان‌انگیز خواهد بود. ولی از آن هیجان‌ انگیزتر، امکانات و اسباب جدیدی است که به ‌صورت اختصاصی به دیزنی لند شانگهای اختصاص داده شده است. از سرزمین دزدان دریایی تا جاذبه‌های ویژه داخلی قلعه، تعداد زیادی از مزایا در این پارک در شانگهای وجود دارند که نمی‌توان برای مشاهده آن‌ها صبر کرد.0501zu_0831msv2-1200x799-750x450.

 

طولانی‌ ترین مسیر پیاده ‌روی در یک پارک تفریحات دیزنی لند در این مکان وجود دارد و از زمین آینده (Tomorrowland ) آغازشده و به دور باغ‌های تخیلات چرخیده و از دل سرزمین فانتزی‌ها (Fantasyland) عبور می‌کند.
جزیره لعه کتاب داستان‌های افسون شده نیز بلندترین، بزرگ ‌ترین و تعاملی ‌ترین قلعه موجود در پارک جدید است. همچنین این بخش برای نخستین بار تمامی شاهزاده‌های دیزنی را در طراحی خود مورداستفاده قرار داده است.
در بخش داخلی قلعه، بخششی به نام ماجراهای روزی روزگاری، یک تجربه تعاملی از داستان سفیدبرفی را به بینندگان ارائه خواهد کرد.
سفر به غار کریستال نیز نخستین جاذبه‌ای است که گردشگران را به زیرزمین قلعه می‌برد.

هزارتوی آلیس در سرزمین عجایب نیز نخستین جاذبه‌ای است که از اقتباس سینمایی تیم برتون از این داستان بهره برده است.
وقتی سوار بر قطار معدن هفت کوتوله می‌شوید، هفت کوتوله داستان سفیدبرفی، شعر مشهور هی هو (Heigh-Ho) را به زبان ماندرین برای شما می‌خوانند.
خلیج گنج، نخستین سرزمین ساخته ‌شده با حال و هوای دنیای دزدان دریایی است.
نمایش خیابان شیر شاه نیز در سالن تئاتر بزرگ وابت دیزنی در شهر دیزنی، به زبان ماندرین اجرا می‌شود.
مطالب مرتبط