شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرالشرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرال

Thank you for regestrition

در حال حاضر عضو هستید؟

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرالشرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرال
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س)

بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا ء (س) زاهدان که  اکنون  یکی از مراکز فعال درمانی ،آموزشی و پژوهشی در سطح کشور می باشد در سال ۱۳۶۷ راه اندازی شد .  در حال حاضر بیمارستان با مساحتی ۵/۱۸۳۵ متر مربع و زیربنایی ۵/۶۴۰۵ متر مربع می رود تا در عرصه های پزشکی و خدمت با استفاده از حداکثر راندمان برگ های سبز و والایی را رقم بزند . تا به بیماران و دردمندانی که از موهبت و نعمت بینایی محروم اند خدمت و روشنایی و نور را بر زندگیشان ارزانی دارد.در حال حاضر بطور متوسط روزانه ۵۰۰ بیمار درکلینیک این مرکز در ۵ گروه سگمان خلفی ، سگمان قدامی ،استرابیسم و اکولوپلاستیک ، نور و افتالمولوژی و اپتومتری پذیرش می شوند و سالانه ۷۰۰۰ بیمار تحت انواع جراحی ازجمله ویترکتومی ، پیوند قرنیه ، استرابیسم ، کاتاراکت و گلوکوم قرار می گیرند . این مرکز با آموزش دستیاران چشم و با عنوان قطب علمی جنوب و شرق سهم عمده ای در تربیت پزشکان متخصص کشور دارد .

از جمله نقاط قوت این بیمارستان دارا بودن گواهینامه مدیریت کیفیت (ISO 9001 ) و محیط زیست ( ۱۴۰۰۱ )  می باشد که سهم عمده ای در ارتقاء سطح خدمات بالینی و پشتیبانی دارد . مجهز بودن مرکز به سیستم HIS و استفاده کلیه واحدها از این برنامه باعث کاهش هزینه ها ، زمان انتظار بیمار و  همچنین دسترسی آسان به اطلاعات پرونده پزشکی و مالی بیماران شده ، ضمن اینکه شاخص رضایتمندی بیماران را نیز بطور چشمگیری افزایش داده است.

 راه اندازی واحد اگزایمرلیزر جهت درمان بیماران دوربینی ، نزدیک بینی وآستیگمات و اضافه شدن خدمات پاراکلینیک از قبیلOPD،OCT،VEP،ERG،EOG،پنتاکم،آنژیوگرافی،Aاسکن ،B اسکن ،پاکیمتری ،توپوگرافی،آرگون لیزر،یاگ لیزر ،SLT گامی دیگر درجهت توسعه این مرکز بوده است. با توجه به استفاده از تجهیزات پیشرفته در واحد کلینیک واتاق عمل و انجام کلیه خدمات درمانی چشم پزشکی نیازی به مراجعه بیماران  به مراکزدیگر نمی باشد . همچنین جهت ارتقاء سطح آموزشی دستیاران ، واحدهای تحقیقات و  VET LAB   تاسیس و بهره برداری شده است که به این منظور یک اتاق عمل مجزا با تجهیزات مورد نیاز اعمال جراحی چشم ایجاد گردید و دستیاران قبل از ورود به اتاق عمل با انجام اعمال جراحی بر روی چشم حیوانات مکلف به گذراندن دوره آموزشی تدوین شده ، می گردند . از جمله مشکلات این بیمارستان کمبود فضای فیزیکی نسبت به تعداد مراجعین میباشد که باتوسعه و تجهیز ساختمان بیمارستان جدید چشم پزشکی با زیر بنای ۵۰۰۰متر ،در ۴ طبقه در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت روزافزون این مرکز و رفع این مشکل خواهیم بود .این مرکز تاکنون تعداد ۳۷مقاله و ۴۴طرح تحقیقاتی،۳۷ طرح چاپ شده در مجلات داخلی و  تعدا د ۶ مقاله خارجی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

dsc01268           830924320_25126_3775211623079490707