شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرالشرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرال

Thank you for regestrition

در حال حاضر عضو هستید؟

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرالشرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرال
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

خدمات گردشگری-رفاهی

مهمانسرای سلامت لبخند شیرین

مهمانسرای لبخند با دارا بودن ۸ اتاق مجهز در دو طبقه با واقع شدن در بلوار طالقانی شهر یزد و با امکاناتی کم نظیر از تابستان ۱۳۹۵ فعالیت خود را رسماً شروع کرد.

امکانات:

مهمانسرا شامل ۸ اتاق در دو طبقه می باشد. اتاق های ۳ تخته، ۴ تخته، پنج تخته و اتاقهای بدون تخت که هر کدام به شکل منحصر به فردی طراحی شده است آماده ارائه به مسافرین عزیز می باشد.اینترنت بی سیم، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی، ترانسفر فرودگاهی، گشتهای توریستی داخل و خارج شهر با راهنمای محلی از جمله خدمات و امکانات این مجموعه میباشد. ظراحی بی نظیر سقف اتاق ها در شب و به هنگام خواب آرامش بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

تعرفه ها:

  1. اتاق ۲ تخته با تمام امکانات : ۵۰ هزار تومان
  2. اتاق ۳ تخته با تمام امکانات: ۷۰ هزار تومان
  3. اتاق ۵ تخته با تمام امکانات: ۹۰ هزار تومان

———————————————————————————————————————————————————–

هتل بین المللی لاله ( دارای تخفیف ویژه میهمانان شرکت گردشگری هامون آرال )

room_2       hotel_6

هتل سه ستاره ممتاز لاله یزد (خانه تاریخی گلشن) متعلق به دوره قاجار می باشد. این بنا که به صورت منزل مسکونی تاریخی میباشد در سال ۱۳۸۲ مرمت و به بهره برداری رسید.هتل با واقع شدن در قلب شهر یزد جنب آب انبار تاریخی گلشن و در نزدیکی مراکز خرید و بافت تاریخی دسترسی به این اماکن را آسان نموده است. تجهیزات مدرن اتاق ها به همراه سبک سنتی تلفیقی زیبا از سنت و مدرنیته را به وجود آورده است.

امکانات هتل:

هتل دارای چهل و دو باب اتاق، شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت بوده که هر کدام به شکل منحصر به فردی طراحی شده است.اینترنت بی سیم، فروشگاه صنایع دستی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی، لاندری، ترانسفر فرودگاهی، گشتهای توریستی داخل و خارج شهر با راهنمای محلی از جمله خدمات و امکانات این مجموعه میباشد. ایوان و حیاط مرکزی هتل محل مناسبی است برای گذراندن اوقات فراغت و گفتگوهای دوستانه ترکیب زیبای معماری اصیل با هشتی ها، دالان ها، اتاقهای ارسی و پنج دری و انعکاس نور شمسه پنجره ها همه دست به دست هم داده تا خاطره ای شیرین در ذهن شما باقی گذارد.

تعرفه ها:

برای مشاهده تعرفه اتاق های هتل اینجا کلیک کنید.