شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرالشرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرال

Thank you for regestrition

در حال حاضر عضو هستید؟

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرالشرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرال
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

هتل لیپار چابهار

هتل پنج ستاره لیپار در شهر زیبای چابهار واقع شده است. موقعیت مکانی خاص این مجموعه موجب دسترسی سهل و آسان تا ساحل دریای عمان و برخی از مراکز خرید شده است. هتل لیپار آماده خدمت رسانی و سرویس دهی با کیفیت مناسب به مهمانان گرامی می باشد.

رستوران هتل لیپار

صرف غذا در رستوران مجلل لیپار تجربه ای است که هرگز حاضر نیستید آن را از دست بدهید. این رستوران که در طبقه اول هتل بین المللی لیپار واقع شده است و همه روزه  آماده سرویس دهی به میهمانان مقیم و غیر مقیم هتل می باشد.

بوفه ناهار منحصر به فرد رستوران لیپار هتل بین المللی لیپار به دلیل داشتن آشپزهای مشهور ایرانی که غذای شما را طبخ می نمایند، رایحه غذاهای وسوسه انگیز در هوا، ترکیبی از غذاهای گوشتی، کبابی، دریایی، محلی ، خانگی و . . . ضیافتی هیجان انگیز را برای تمامی سلایق فراهم می آورد. سرو انواع پیش غذاها به صورت بوفه اعم از سوپ ، سالاد ، سبزیجات و بوفه  که شامل انواع سالادها و پیش غذاها  و . . . می باشد، فرصتی برای داشتن یک وعده غذایی با شکوه در یک محیط بی نظیر را برای شما مهیا کرده است.

فلسفه ما بسیار ساده و نتایج آن بسیار الهام بخش است: ما به محصولات فصلی تازه و مخلفات نوآورانه ای که در هم آمیخته میشوند تا بهترین ها را بر روی میز شما قرار دهد، باور داریم.

آدرس: منطقه آزاد چابهار-میدان اصلی-به طرف ساحل لیپار.

جهت رزرو استفاده از تخفیفات ویژه هامون آرال با شماره ۳۱۱۸۰-۰۵۴ تماس حاصل فرمایید.