شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرالشرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرال

Thank you for regestrition

در حال حاضر عضو هستید؟

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرالشرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هامون آرال
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

بازار رسولی زاهدان

بازار رسولی (چهارراه رسولی) از شناخته‌شده‌ترین نقاط شهر زاهدان است. این چهارراه مرکزی بزرگ برای لباس و کفش‌های کارکرده و دست‌دوم است؛ اجناسی که سال‌هاست در کشور با اسم تاناکورا معروف شده‌اند.

«بازار رسولی» معروف ترین بازار زاهدان است که یک خیابون باریک که دو طرفش رو مغازه‌ها پر کرده و پشت این ردیف مغازه ها بازارچه‌ها و دالان‌هایی پر از حجره‌ها و مغازه‌های متعدد قرار دارد. هرچه به انتهای این بازار نزدیک‌ شوید، قیمت‌ها کمتر میشود و می‌توانید با قیمت های خیلی پائینی اجناس با کیفیتی خریداری نمایید. در انتهای “بازار رسولی” فروشگاه های تاناکورا وجود دارد که اکثریت آنها با اجناس نو تفاوت چندانی ندارند، به همین دلیل خیلی‌ها خرید از این بازار را نسبت به سایر نقاط شهر  ترجیح می‌دهند. اجناسی که می‌شود از “بازار رسولی” تهیه کرد شامل شلوار لی، کت و کاپشن مردانه، شال و روسری، چای و بدلیجات و … بوده که واقعا با قیمت‌های خیلی ارزان می‌توانید تهیه‌نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که از این بازار حتما آچار گوشت، که یه نوع ادویه تند محلیه میباشد و انبه و سایر ترشیجات را تهیه نمایید.

شرکت هامون آرال مفتخر است به عنوان اولین شرکت برگزار کننده تورهای نیم روزه زاهدان دیدنیهای این بازار و شهر را به شما معرفی نماید. بدین منظور خواهشمند است با تیم هامون آرال به شماره ۳۱۱۸۰-۰۵۴ تماس حاصل فرمایید.